keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Tilaus New Lookilta

Heippa hei!

Viime yönä kotiuduttiin laivalta. Mukava perinteinen shoppailureissu. Kerron siitä lisää toisessa postauksessa. Nyt kuitenkin otsikon mukaisesti, tein tilauksen New Lookilta. Nyt kovasti oottelen pakettia. En ole koskaan aiemmin tilannut tuolta, mutta muista ulkomaalaisista nettikaupoista kyllä, paikan päällä olen käynyt liikkeessä dubaissa.. Haluatteko nähdä mitä tilasin? Uskon, että haluatte.



Tuolla New Lookilla on paljon ihania vaatteita, asusteita ja kenkiä, ostaminen helppoa ja toivottavasti myös tulee perille asti. Maksaminen tapahtuu luottokortilla, joten se on myöskin turvallista. Joka päivä näyttää olevan uutta tulossa. Voisin tehdä toive vaate postauksen jossain vaiheessa?

4 kommenttia:

  1. Mulla on linkitä blogisi meneillään nii meeppä osallistumaan! :)

    http://lisamarias.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Minäpäs käyn! Kiitos tiedosta :)

    VastaaPoista
  3. Moi Moi
    Mites noi New Lookin koot, tykkäsitkö eli sopiko päälle ilman ongelmia.
    Itse olen aika "täyteläinen" (Zizzi koko L) ja hirvittää nuo nettitilaukset kun esim Espiritin XXL on koko 44

    VastaaPoista
  4. Moi Tiina Susanna! Minä olen tykännyt kovasti new lookin vaatteista, ensimmäistä kertaa pääsin kokeilemaan niitä dubaissa ollessani ihan paikan päälle. Sitemmin olen uskaltanut tilata. Mielestäni koot ovat hieman reiluhkoja. Mulla on kanssa zizzin koko L, usein yläosissa M. En tiedä oliko mitään apua tästä kirjoituksesta, mutta rohkeasti tilaamaan, voithan sopimattomat myydä eteenpäin.

    VastaaPoista