tiistai 28. elokuuta 2012

Enää 25 päivää..

Tosiaan, enää 25 päivää Turkin lomaan :) Nyt saa laittaa tulemaan vinkkejä yms, tää on siis ensimmäinen kerta Turkissa. Viikko lomaa, YES!! :)

Mitä mieltä muuten, itse olen tullut siihen tulokseen, että kokonaan tummat hiukset ilman mitään raitoja tai otsatukkaa sopii paljon paremmin mulle? Tässä otoksia vielä mun tummien kutrien ajalta.


Raitapaita seppälä, liivi h&m, legginsit citymarket

Tässä kuvassa olin yli 16 kg hoikempi. Pakko taas päsätä noihin mittoihin. Neule Kapphal, toppi ginatricot, legginsit ginatricot, kengät zatza
Oonkin muuten blogin alussa puhunut plus size shoppailuista, mutta nyt kun katson asu kuvia ja vaatteita, useimmat niistä on kuitenkin ostettu normaalien puolelta, muutamat ainoastaan zizziltä ja lindexin isolta puolelta. Mutta nyt mun pakko alkaa rientää töihin, kiitos ja nam! -Miiau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti