tiistai 17. heinäkuuta 2012

sataa sataa ropisee

Loma tosiaan ohitse ja viikkoon, jonka olen kerennyt töissä viettämään mahtuu paljon. Maanantaina oli ihan mukavaa palata töihin kuitenkin,  tiistai ja keskiviikko meni normaalisti, ja keskiviikkona päätin suunnata palokkaan kodin ykkösille hieman ostoksille. Noh, visa vinkui ja muutakin kuin verhoja tuli osteltua. Kävin zizzi nimisessä liikkeessä ja sieltä tarttui sellanen mekon kaltainen mukaan.  Tälläisen näköisenä työpäivän jälkeen olin liikenteessä.
Anteeksi kuvalaatu. Neule- H&M, Pääkallopaita New Yorker teneriffalta, Farkut New Look dubaista,


Torstai oli mulla vapaa päivä töistä ja aamupäivän vietin katsellen elokuvia, kun muru oli nukkumassa yövuoron jäljiltä ei viitsinyt herättää meluamalla, päätimpä sitten kun elokuvat alkoivat tympiä, suunnata kaverin ja äidin kanssa jälleen palokkaan! Huh! Ja taas löysin.. seppälästä huivin, lindexiltä huivin ja caprit ja neuleen. Näistä kuvia myöhemmin. Hiljaa ja nopeasti laittaiduin ja tulos oli tämännäköinen.
Mulla on vaaterekki makuuhuoneessa, mutta sinne en voinut mennä kun muru nukkuu niin tonkimaan. Niinpä siis tälläiset vaatteet. Neule- halpahalli, leggings- joku liike saksasta. Balleriinat- kenkäpuu saarijärvi.

Ja mun ihanan ihana GUESSin laukku <3

Kasvoilla garnier bb voide sävy medium, ripsissä maybelline One By One, huulilla BeNefitin huulikiilto.

Kaulakoruna kalevalan pore, jonka olen saanut murulta lahjaksi



Perjantai meni töissä iltavuorossa, lauantai myöskin iltavuorossa. Lauantaina tuntui olo todella tukalalta, ajattelin, että kunto huonontunu ja lihonut olen niin hikoiluttaa. Työpaita liimautui kiinni selkään ja huvikseen mittasin kuumeen, niin tulos oli 37,6. Kotiin sitten lähdin huilaamaan. Parissa päivässä tämäkin tauti talttui, mutta vieläkin kurkku hieman karhean tuntuinen.

Pari viikkoa on ollut ei niin aktiivista, liikunta lähes olematonta, maha pömpöttää ja muutenkin sikamaisen lihava olo. Olin varma, että olin lihonut lähemmäs 10 kiloa ja kun tarpeeksi kauan on liikkumatta kynnys lähteä liikenteeseen todella korkea. Normaaliin viikkoon mulla mahtuu 2-3 krt pyörälenkki (lähinnä työmatkat), 1-2 krt tavallinen lenkki( joskus intervalli harjoittelua) ja 1-2 krt kuntosalia ja uinnit päälle, eli aika paljon. Sykemittarissa viimeiset kaksi viikkoa näyttänyt "harjoittele enemmän" ja minulla suuri häpeä! Onneksi kuitenkaan vaaka ei näyttänyt kuin 400g plussaa, mutta olo on todella kuin turvonneella sialla.

Tänään päätin sitten selättää sian, ja hyppäsin pyörän selkään, lenkkiä tuli sitkutettua 16 km! Hyvä minä, pakko selättää laiska läski tuntemukset! Kiitos ja nam, nyt lähden vielä uimaan ja venyttelemään.- Miiau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti