maanantai 8. lokakuuta 2012

4. päivä Gümbetissa

Aamupala, rannalle, uimista, lukemista ja ennenkaikkea rentoutumista. Muru maisteli rakia, itsekkin maistoin mutta siihen se jäikin. Lounaalla kävimme hotellissa jälleen(tiedän, kuulostaa tylsälle, mutta siellä oli oikeasti huippu hyvät ruuat!!) Lounaan jälkeen menimme vielä tasoittamaan täysiä vatsojamme palmun alle rantaan.

Iltapäivällä suuntasimme jälleen dolmuksella kohti Bodrumia ja vaatemarkkinoita, jotka ovat Bodrumissa aina tiistaisin. Markkinat oli aika isot, ja muru yritti kuvata, mutta paikalliset eivät antaneet kuvaus lupaa, yhden vahinkolaukauksen saimme, ennen kuin ne heristeli nyrkkiä meille :D Markkinoilta käteen jäi pari laukkua, lompakko ja muutamat tuliaiset.

pasta napolitan

Markkina humun jälkeen suuntasimme Bodrumin linnaan, mutta linna oli juuri sulkenut ovensa, harmitti. Suuntasimme syömään satamassa sijaistsevaan ravintolaan. Siitä intouduimme vielä kiertämään basaari alueita ja shoppailimme kunnolla. Pian tulikin jo hämärää ja suuntavaisto oli aivan sekaisin, otimme suosiolla taksin takaisin Gümbettiin ja hotelliin. Kello olikin tässä vaiheessa jo melkein kymmenen.

Oikaisin hotellilla koipiani, kun muru meni ostamaan vielä tuliais rakia. Lähdimme sitten läheiseen cozzy baariin katsomaan napatanssia, tää napatanssi ei oikein napannut ja lähdimme vielä kävelylle rantakadulle. Rantakadulta pääsikin kätevästi ostos ja ravintola kadulle ja pysähdyimme vielä syömään yöpalasta ennen nukkumaan menoa. Kylläpä sen jälkeen unikin maittoi.